Just Cause 4 - Neon Racer -paketti
Hanki Neon Racer -paketti ja saat muunnellun Neon Racer Supercar -auton sekä Neon Racer Wingsuit -liitopuvun ja Neon Racer Parachute -laskuvarjon. – Neon Racer Supercar: Hurjastele ikiomalla muunnellulla superautolla, joka on varustettu nitrolla. Kaikki jäävät nielemään pölyäsi Solísissa! – Neon Racer Wingsuit: Kisaa taivaalla tällä ainutlaatuisella neonliitopuvulla. – Neon Racer Parachute: Ajelehdi pilvien yllä vauhdilla tällä ainutlaatuisella neonlaskuvarjolla.