Just Cause 4 - Deathstalker Scorpion -paketti
Hanki Deathstalker Scorpion -paketti, joka sisältää itse Rico Rodriguezin valmistamia erikoisvarusteita. – Deathstalker Scorpion Muscle Car: Tämä ikoninen auto on käynyt läpi Ricon erikoistuunauksen, jonka ansiosta se on kestävämpi ja nopeampi. – Deathstalker Scorpion Assault Buggy: Tämä Ricon vahvistama jykevä ajoneuvo sopii maastostuntteihin, ja siihen on asennettu konekivääri. – Deathstalker Scorpion Explosive Rifle: Ricon tulivoimaa ei kannata aliarvioida, kun varustat hänet tällä erikoiskiväärillä, jolla voi ampua valojuovaluoteja ja räjähtäviä luoteja. – Deathstalker Scorpion Wingsuit: Iske ilmoista tällä tunnusomaisella kuosilla varustetulla liitopuvulla. – Deathstalker Scorpion Parachute: Ole Solísin ilmojen herra tällä ikonisella skorpionidesignilla.