Just Cause 3: Sky Fortress
Just Cause 3: Sky Fortress on Air, Land & Sea Expansion Passin ensimmäinen maksullinen sisältöpaketti. Hallitse taivaita Ricon uudella aseistetulla Bavarium Wingsuit -liitopuvulla. Tuhoa Mediciä uhkaava kauhistuttava Sky Fortress ja sen vaarallinen robottilennokkiarmeija. Tämän sisältöpaketin mukana tulee uusia tehtäviä ja haasteita, Bavarium Splitter -rynnäkkökivääri ja henkilökohtainen suojelulennokki Evictor, joka on käytettävissä myös pääpelissä.