Just Cause 3: Reaper Missile Mech
Viimeisintä mekanisoitua ajoneuvoteknologiaa edustavalla Reaper-mechillä tuot tyyliä ja sivistyneisyyttä jokaiseen konfliktiin. Istahda alas, ota rento asento ja pidä hauskaa useisiin kohteisiin lukittuvilla raketinheittimillä, GRIP-painovoima-aseella ja voimasykäyslyönnillä.