Just Cause 3: Mech Land Assault
Ricon on hyökättävä hiljattain löydetylle Lacriman saarelle, joka toimii hylätyn eDen-tutkimuskeskuksen ja salaperäisen Black Handin johtaman vankileirin kotina. Rico tarvitsee uuden Bavarium Power Core -kiväärin sammuttaakseen suurten ja voimakkaiden mechojen kilvet ja kaapatakseen ne. Kun olet saanut mechan haltuusi, kukista viholliset niiden voimakkailla tykeillä ja GRIP Gravity Gun -aseella. – Löydä ja vapauta Lacriman uusi saari. – Pelasta ja aseista Lacriman vangit uudessa tarinassa ja kampanjatehtävissä. – Ohjaa kahta erityyppistä voimakasta mechaa ja kulje niillä missä tahansa Medicissä. – Käytä mechojen uskomatonta GRIP Gravity Gun -asetta, joka voi vetää ja viskaista minkä tahansa ympäristössä olevan esineen. – Hypi ja mäjäytä helikopterit taivaalta tai murskaa viholliset kuin muurahaiset. – Kutsu apuun Mech AI -kamu Rebel Dropin avulla. – Mukana uusi voimakas ase: Bavarium Power Core Rifle -kivääri.