Jurassic World Evolution: Paluu Jurassic Parkiin
Tervetuloa Jurassic Parkiin... Vuoden 1993 klassikkoelokuvan tapahtumien jälkeen sinut kutsutaan saarelle, josta kaikki sai alkunsa. Valtaa puisto takaisin dinosauruksilta, rakenna rakastetut kohteet uudelleen ja valloita uudet haasteet, joissa sinua opastavat alkuperäisten näyttelijöiden ääninäyttelemät tohtorit Alan Grant, Ellie Sattler ja Ian Malcolm. Paketti sisältää Jurassic Park -aiheisia nähtävyyksiä, kuten pääportin ja kiertoajelun, uusia dinosauruksia, kuten Compsognathus ja Pteranodon, ulkoasuvariantteja ja paljon muuta. Voit myös pelata uudelleen kaikki nykyiset Jurassic World Evolutionin haasteet ja hiekkalaatikkokentät vuoden 1993 inspiroimilla grafiikoilla ja varusteilla!