Jurassic World Evolution 2: Late Cretaceous -paketti
Esittele neljää upeaa esihistoriallista lajia puistoissasi Jurassic World Evolution 2: Late Cretaceous -paketilla. Tämä mielenkiintoisen myöhäisen liitukauden inspiroima paketti sisältää neljä kiehtovaa lajia, jotka kulkivat maalla, merellä ja ilmassa yli 65 miljoona vuotta sitten: taivaalla liitävistä salavihkaisista metsästäjistä yhteen suurimmista koskaan löydetyistä dinosauruksista. Tämän paketin sisältö: Barbaridactylus on lentävä saalistaja, joka eli myöhäisen liitukauden loppupuolella. Upea harja saa Barbaridactylusin erottumaan puistossasi. Laji sai nimensä Pohjois-Afrikan barbareskivaltioiden alueesta, joiden läheltä se löydettiin. Alamosaurus on panssaroitu titaani ja yksi suurimmista koskaan löydetyistä dinosauruksista, jonka sääriluut ovat aikuista ihmistä pidempiä. Alamosauruksen olkapäitä, selkää ja häntää peittävät suuret piikit. Se on myös jättimäinen kasvissyöjä, joka tarjoaa todellisen haasteen potentiaalisille saalistajille. Australovenator on nopea ja ketterä keskikokoinen lihansyöjä, joka eli Australiassa noin 95 miljoonaa vuotta sitten. Sen tunnistaa kevyestä kehosta, äärimmäisen terävistä hampaista ja notkeista käsistä, joita se käyttää tarttumisessa. Australovenator on rakenteeltaan täydellinen saaliiden vaanimiseen ja jahtaamiseen. Styxosaurus on merilaji, joka hallitsi myöhäisen liitukauden aaltoja. Sen virtaviivainen muoto yhdistettynä kookkaisiin eviin mahdollistaa tappavan vedenalaisen nopeuden. Styxosaurus olikin yksi aikansa tehokkaimmista saalistajista. Kokeile muokata sen geeniperimää erilaisilla bioluminoivilla värikuvioilla.