Journey To The Savage Planet: Employee Of The Month
Paras versio huvittavasta ensimmäisen persoonan seikkailupelistä Journey to the Savage Planet! Täysin optimoitu uudelle laitteistolle, pyörii 60 kuvaa sekunnissa, sisältää kaikki päivitykset, kaikki ihanat ladattavat sisällöt ja muutaman uuden välivideon ihasteltavaksi. Jossain määrin osaava työnantajasi, Kindred Aerospace, on lähettänyt sinut kaukaiseen, vieraaseen maailmaan etsimään uutta kotia ihmiskunnalle! Mutta sinua odottava maailma on täynnä haasteita, huumoria ja yllätyksiä, ja ikävä kyllä Kindred unohti antaa sinulle tarvitsemasi varusteet, joten sinun on etsittävä ja valmistettava ne itse. Pelaa yksin tai kahden pelaajan yhteistyössä, kun tutkit kaunista ja yllättävää vierasta maailmaa, jotta saat ratkaistua sen salaisuudet ennen kuin päätät, palaatko Maahan vai et! Neljä ainutlaatuista biomia, joista jokaisessa on omanlaisensa kasvit ja eläimet. Kymmeniä eriskummallisia olentoja löydettäväksi, luetteloitavaksi ja valokuvattavaksi. Lukuisat työkalut, aseet ja heitettävät esineet mahdollistavat haasteiden lähestymisen valitsemallasi tavalla! Suihkumoottorikengät! Tarttumiskoura! Happokranaatteja! Ja muuta! Naurat, iloitset, löydät salaisuuksia – ja voit tehdä sen kaiken parhaan kaverisi kanssa!