Jotunn Skølldir - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Skølldir hahmolle Awesomenauts Assembly peliin! Jos et jo omista tätä hahmoa, ulkoasun ostaminen aukaisee hahmon automaattisesti pelattavaksi hahmoksi. Ulkoasun muotoilu ja ääniefektit vaihtelevat riippuen siitä onko pelaaja Punaisella vai Sinisellä puolella. Jotunn Skølldir Ulkoasu EI muuta hahmon selostusta millään tavalla.