JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Yuya Fungami
Ota lentävä lähtö Yuya Fungamilla ja kukista viholliset hänen Highway Go Go -stand-henkiolennollaan. Älä anna minkään pysäyttää, kun tavoittelet voittoa Yuya Fungamilla. Sisältö: – pelattava Yuya Fungami -hahmo – Yuya Fungamin JoJo-sanasto, hahmomallin katseluominaisuus, äänitoistin ja pelitaiteen katseluominaisuus – Yuya Fungami -keräilyesineitä pelin kaupassa. * Huomaa, että tämä sisältö sisältyy Season Pass -kausikorttiin. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.