JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Wonder of U
Aiheuta Wonder of U:n voiman avulla onnettomuus kaikille, jotka tulevat tiellesi! Voitto on vääjäämätön, kun hyödynnät onnettomuuden luonnonlakeja. Sisältö: – pelattava Wonder of U -hahmo – Wonder of U:n JoJo-sanasto, hahmomallin katseluominaisuus, äänitoistin ja pelitaiteen katseluominaisuus – Wonder of U -keräilyesineitä pelin kaupassa. * Huomaa, että tämä sisältö sisältyy Season Pass -kausikorttiin. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti. * Sisällöstä vain Wonder of U -hahmo on pelattavissa. Tooru ilmestyy vain tietyissä pelin kohdissa.