JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Rudol von Stroheim DLC
Hurja supersotilas Rudol von Stroheim liittyy All-Star Battle R -pelin hahmokaartiin! Stroheimin kyborgivoimilla saat ylivertaisen edun taistelussa. Sisältö: – pelattava Rudol von Stroheim -hahmo – Rudol von Stroheim JoJo -sanasto, hahmomallien katseluominaisuus, äänitesti ja pelitaiteen katseluominaisuus – Rudol von Stroheim -keräilyesineitä pelin kaupassa. * Huomaa, että tämä sisältö sisältyy Season Pass -kausikorttiin. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.