JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Risotto Nero DLC
La Squadra Esecuzioni -ryhmän johtaja Risotto Nero liittyy All-Star Battle R -pelin hahmokaartiin! Laita vastustajat anelemaan armoa, kun he saavat vastaansa Risotto Neron ja hänen kykynsä hallita metallia. Sisältö: – Pelattava Risotto Nero -hahmo – Risotto Nero JoJo -sanasto, hahmomallien katseluominaisuus, äänitesti ja pelitaiteen katseluominaisuus – Risotto Nero -keräilyesineitä pelin kaupassa. * Huomaa, että tämä sisältö sisältyy Season Pass -kausikorttiin. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.