JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Leone Abbacchio DLC
Bucciaratin ryhmä palaa yhteen All-Star Battle R -pelissä pelattavan Leone Abbacchio -hahmon ja hänen etsivä-stand-henkiolentonsa Moody Jazzin myötä. Laita Leone Abbacchiolla vastustajat miettimään kahdesti ja näkemään kahtena! Nyt saatavilla. Sisältö: – pelattava Leone Abbacchio -hahmo – Leone Abbacchion JoJo-sanasto, hahmomallin katseluominaisuus, äänitoistin ja pelitaiteen katseluominaisuus – Leone Abbacchio -keräilyesineitä pelin kaupassa. * Huomaa, että tämä sisältö sisältyy Season Pass -kausikorttiin. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.