JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Alternate World Diego DLC
Wryyy! Jähmetä vihollisesi Diego Brandon The World -stand-henkiolennolla! Vie toiminta ihan uusiin sfääreihin Diegon uusilla kyvyillä, jotka ovat nyt saatavilla! Sisältö: – pelattava Alternate World Diego -hahmo – Alternate World Diegon JoJo-sanasto, hahmomallin katseluominaisuus, äänitesti ja pelitaiteen katseluominaisuus – Alternate World Diego -keräilyesineitä pelin kaupassa. * Huomaa, että tämä sisältö sisältyy Season Pass -kausikorttiin. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.