Joe's Adventure
Pelaa Joella tässä uudessa lisäosassa. Tässä alkuperäisen Mafia II -tarinan laajennuksessa Joe saa selville, kuka järjesti Viton telkien taa, ja mitä Clementen perheen sisällä todella tapahuti. Laajennetun tarinan lisäksi pelaajat pääsevät tutkimaan uusia alueita ja saavat uusia autoja ja vaatteita kymmeniin kaupungissa suoritettaviin tehtäviin. Lisäksi pelaajat pääsevät kamppailemaan piste-ennätyksistä verkon pistetilastoissa.