Jedi-hahmopaketti
Jedit palvelivat Tasavaltaa yli tuhannen sukupolven ajan rauhan ja oikeuden vartijoina. Nyt he voivat palvella sinua LEGO Star Wars: The Force Awakens -pelissä Jedi-hahmopaketin myötä! Osta Season Pass saadaksesi yksinoikudella tämän hahmopaketin, joka sisältää voimakkaat jedineuvoston jäsenet Mace Windun, Plo Koon, Kit Fiston, Ki-Adi-Mundin, Saesee Tiin ja Shaak Tin sekä myös jedikenraalit Aayla Securan ja Luminara Undulin.