Jason Voorhees
Uusi pelattava hahmo. Vaani ja viillä vastustajasi kuuluisana kauhuhahmo Jason Vorheesina. Kombat-paketin omistajat saavat sen käyttöönsä ennakkoon, ja sitä ei tule ostaa erikseen.