Jason Voorhees -kokoelma
ÄLÄ OSTA JOS OMISTAT KOMBAT-PAKETIN. Alekokoelma. Hanki uusi pelattava Jason Voorhees -hahmo sekä kolme uutta Horror-paketin hahmo-olemusta. Kombat-paketin omistajat saavat ne käyttöönsä ennakkoon, ja niitä ei tule ostaa erikseen.