Japaninkielinen ääniraita
Nauti LIGHTNING RETURNS: FINAL FANTASY XIII -pelistä japanilaisella puhekielellä.Voit vaihtaa puhekieltä menemällä päävalikkoon ja valitsemalla Settings ja Voice.