Jalokivipaketti 360
Sisältää 360 jalokiveä (joista 25 on bonusjalokiviä), joita voidaan käyttää pelissä Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL. Jalokivet ovat pelinsisäinen valuutta, jonka avulla kaupasta voi ostaa korttipakkoja ja varusteita.