Jabba's Palace -hahmopaketti
Galaksin rikollismaailman pohjasakka saapuu LEGO Star Wars: The Force Awakens -peliin Jabba’s Palace -hahmopaketissa. Tämä hahmopaketti sisältää mahtavan Jabba the Huttin ja hänen uskolliset palvelijansa Bib Fortunan, Malakilin ja Gamorrean vartijat, sekä palkkionmetsästäjä Boushhin, bändin johtaja Max Rebon, tanssija Oolan ja prinsessa Leian hänen Jabban vanki -asussaan.