Ivory Puppet: Killer Outfit for Latch
Korkealla näennäisesti hylätyssä pilvenpiirtäjässä, tyhjässä kerroksessa ilman sisäänkäyntiä, seisoo suuri yksinäinen kaappi. Kaapissa roikkuu vempain, joka on peräisin ajalta, jota Toxic ei mielellään muistele. Hän uppoutui kyseenalaisiin toimiinsa käyttämällä Latchista löytämäänsä dataa ja loi kermanvalkean robotin. Siitä tuli hänen tuolloisen mielentilansa tuote – se muuttui arvaamattomaksi ja vihamieliseksi. Nyt se seisoo lukkojen takana ja on määritetty aktivoitumaan heti, jos Shine Cityn poliisi ottaa Toxicin kiinni.