Iron Harvest Complete Edition
Complete Editionin mukana tulee Rusviet Revolution- ja Operation Eagle -lisäosat, joilla saa käyttöön upouusia seikkailuja vuoden 1920 jälkeiseen vaihtoehtotodellisuuteen. Iron Harvest on reaaliaikainen strategiapeli (RTS), joka sijoittuu vuoden 1920 jälkeiseen vaihtoehtotodellisuuteen, aivan ensimmäisen maailmansodan jälkeen. Peli antaa hallita valtavia dieselpunk-mechoja, ja se yhdistää eeppisen yksinpelin ja kaveripelin kampanjat sekä kahakat moninpelin intensiiviseen taistelukentän toimintaan. Iron Harvest on klassinen reaaliaikainen strategiapeli, jota fanit ovat kaivanneet. Perinteet törmäävät tieteelliseen ja teknologiseen edistykseen Euroopan toipuessa yhä maailmansodan armottomista taisteluista. Kaupunkeja jälleenrakennetaan, ja maaseudulla on alkanut Iron Harvestin aikakausi. Maanviljelijät löytävät majesteetillisia käveleviä koneita, jotka taistelivat ensimmäisen maailmansodan taistelukentillä. Tämän kaaoksen keskelle ilmestyy uusi uhka, joka asettaa Euroopan koko olemassaolon vaakalaudalle. Salaiset voimat pistävät kaikkensa peliin horjuttaakseen kokonaisia valtioita, ja ne ovat päättäneet päästä valtaan sytyttämällä maailman jälleen tuleen. Pääominaisuudet: KLASSISTA REAALIAIKASTRATEGIAA PARHAIMMILLAAN Johdata kymmeniä eri yksikkötyyppejä taisteluun, käytä suojia ja räjäytä kokonaisia rakennuksia kappaleiksi. Luo toimintasuunnitelmasi harkiten, kun käytössäsi on monia erilaisia taktiikoita, mukaan lukien hiiviskely. Mechoja. Meiltä löytyy mechoja. Paljon. HIENOT YKSINPELIKAMPANJAT JA KIEHTOVA TARINA Koe eeppinen tarina, joka kattaa yli 27 tehtävää neljässä kampanjassa. Hallitse ystäväsi kanssa kaikki kampanjat rinnakkain kaveripelissä. INTENSIIVINEN KAVERIPELI JA KILPAILULLINEN MONINPELITAISTELU Kilpailullinen moninpeli tikapuuotteluilla, sijoitetuilla otteluilla ja liigoilla. Valitse valtavasta kahakka- ja haastekarttojen kattauksesta, jotka ovat pelattavissa yksin- tai kaveripelissä. ILMAYKSIKÖITÄ Nouse taivaalle ja valloita maailma uusilla kaikkien ryhmittymien käytössä olevilla ilmalaivayksiköillä. Nämä lentävät koneet saapuvat eri luokissa, ketterästä taivaspyörästä Usonian sankariamiraali Masonin kolossaaliseen taistelulaivaan. Ne voivat liikkua missä tahansa maastossa ja sataa kuolemaa taivaalta. Urheimmista joukoista tulee laskuvarjojääkäreitä, jotka suorittavat vaarallisia tehtäviä vihollislinjojen takana.