Iron Crypticle
Cryptonian mahtavat kruununaarteet on varastettu! Nyt kuninkaan parhaat päivänsä nähneiden ritarien on haarniskoiduttava ja laskeuduttava palatsin muinaisiin kryptiin hakemaan KULTAKILLUTTIMET takaisin! Valmistaudu KAMMOTTAVAAN toimintaan tässä eeppisessä kahden sauvan luolastoräiskinnässä. Jopa 4 pelaajaa (paikallinen yhteispeli) voi RUNNOA yhdessä kaikenlaisten kammotusten ja pirulaisten läpi. Hanki kokemuspisteitä nappaamalla saalista ja hotkimalla ruokaa. PÄIVITÄ kykyjäsi, jotta voit kohdata syvempien kerrosten haasteet! AVAA uusia aseita ja taikaesineitä, kun etenet. Kerää maagiset taisteluhansikkaat tehostamaan ATOMINYRKKIÄSI! Aseet valmiina – valmistaudu kohtaamaan IRON CRYPTICLE!