Insurgency: Sandstorm - Urban Digital Weapon Skin Set
Palauta järjestys seuraavien aseiden Urban Digital ‑skineillä: – AK-74 (kiväärimies) – FAMAS F1 (kiväärimies) – Uzi (vyöryttäjä) – ACE 52 (neuvonant.) – Alpha AK (neuvonant.) – 1911-pistooli (kaikki lkt). Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa. Ne voi lisätä pelisisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavan Varustus-valikon asekohtaisista Esteettinen-päivitysluokista. Tämä DLC sisältyy Year 1 Pass -kausikorttiin sekä Deluxe Edition- ja Gold Edition -versioihin.