Insurgency: Sandstorm - Two-Tone Weapon Skin Set
Tunne laukausten rekyyli, kun tulitat vihollista Two-Tone-aseskinisarjalla koristetulla aseistuksellasi. Nämä ulkoasut voi lisätä Varustus-valikossa Security-tiimien varusteluun seuraaviin aseisiin: - M870 - M4A1 - MP7 - PF940 - Vector - VHS-2 Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisten varusteiden kanssa. Ne voi lisätä pelinsisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavassa Mukauta-valikossa. Two-Tone-aseskinisarja sisältyy Praetorian-sarjapakettiin.