Insurgency: Sandstorm - The Warlord Gear Set
Warlord-pakkaus avaa ainutlaatuisen Insurgent-sotilaan ulkoasun, johon kuuluvat kultapinnoitettu AKM, kasvomaalaus, ammusolkavyö, hansikkaat ja cargo-housut. Ole valmis kaikkeen, mitä sota tuo mukanaan, ja näytä samalla hyvältä. Ulkoasupakkaus sisältää mukautusesineet Insurgent-puolen pää-, rinta-, jalka-, hansikas- ja asepaikkoihin. Esineet avautuvat heti erillään käytettäväksi pelinsisäisesti.