Insurgency: Sandstorm - Rogue Spec Ops Gear Set
Muovaa kohtalosi itse Insurgenttien Rogue Spec Ops ‑varustesarjalla. Sisältää neljä kosmeettista varustetta: – kallomaski ja shemagh-huivi – Spec Ops ‑paita – Spec Ops ‑housut – Spec Ops ‑saappaat. Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisten varusteiden kanssa. Ne voi lisätä pelinsisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavassa Mukauta-valikossa. Tämä DLC sisältyy Year 1 Pass -kausikorttiin sekä Deluxe Edition- ja Gold Edition -versioihin.