Insurgency: Sandstorm - Red Dark Weapon Skin Set
Metsästä varomattomia tyylikkäänä Red Dark ‑aseskinisarjalla. Nämä ulkoasut voi lisätä sekä Insurgent- että Security-tiimien varusteluun Varustus-valikossa seuraaviin aseisiin: – M9-pistooli – AS Val ‑rynnäkkökivääri – TOZ-194-haulikko – AKM-rynnäkkökivääri – FAL-taistelukivääri – SVD-tarkkuuskivääri. Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa. Ne voi lisätä pelinsisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavan Varustus-valikon asekohtaisista Esteettinen-päivitysluokista. Tämä DLC sisältyy Year 1 Pass -kausikorttiin sekä Deluxe Edition- ja Gold Edition -versioihin.