Insurgency: Sandstorm - Protective Gear Set
Varustaudu kemialliseen sodankäyntiin ja varmista etulyöntiasema vastustajiin Insurgentien Protective-varustesarjan avulla. Sarja sisältää seuraavat viisi kosmeettista varustetta: – Protective Gear Gas Mask – Protective Gear Top – Protective Gear Bottom – Protective Gear Gloves – Protective Gear Boots Nämä esineet avautuvat käyttöön pelinsisäisesti heti ostamisen yhteydessä ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisen varusteiden kanssa. Ne voi ottaa käyttöön pelinsisäisesti pelin päävalikon kautta avattavassa Mukautus-valikossa. Protective-varustesarja sisältyy Crisis-sarjapakettiin.