Insurgency: Sandstorm - PMC Gear Set
Johda hyökkäystä Security-tiimin PMC-varustesarjalla. Sisältää seitsemän kosmeettista varustetta: – PMC-tatuointi – PMC:n lasit – PMC:n hansikkaat – PMC:n kuulokkeet (6 variaatiota) – PMC:n yläosa – PMC:n alaosa – PMC:n saappaat Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisten varusteiden kanssa. Ne voi lisätä pelinsisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavassa Mukauta-valikossa. PMC-varustesarja sisältyy Praetorian-sarjapakettiin.