Insurgency: Sandstorm - Onslaught Set Bundle
Valmistaudu uuteen räjähtävään Insurgency: Sandstorm ‑päivitykseen! Tuo taistelukentälle verraton tuhovoima ja dominoi vastustajaa ennenkokemattomin tavoin Onslaught-sarjapaketin huippuvarusteilla ja aseskineillä. Onslaught-sarjapaketti sisältää seuraavan DLC-sisällön: - Mountain Tactical ‑varustesarja Securitylle - Mountain Nomad ‑varustesarja Insurgenteille - Digital Splatter ‑aseskinisarja Securitylle - Woodburn-aseskinisarja Insurgenteille Tämä paketti sisältää kaikki neljä Operation: Onslaught ‑DLC-sarjaa alennettuun yhteishintaan. Onslaught-sarjapaketti kolmosvuoden kausikorttiin Ultimate Editioniin.