Insurgency: Sandstorm - Nightstalker Gear Set
Sulaudu yöhön Insurgent-tiimin Nightstalker-varustesarjalla. Sisältää viisi kosmeettista varustetta: – koko naaman peittävä kypärä ja shemagh-huivi – olkaviitta ja liivit – kiedotut käsineet – cargo-taisteluhousut – taistelusaappaat. Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisten varusteiden kanssa. Ne voi lisätä pelinsisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavassa Mukauta-valikossa. Tämä DLC sisältyy Year 1 Pass -kausikorttiin sekä Deluxe Edition- ja Gold Edition -versioihin.