Insurgency: Sandstorm - Midnight Blue Weapon Skin Set
Metsästä varomattomia tyylikkäänä Midnight Blue ‑aseskinisarjalla. Nämä ulkoasut voi lisätä sekä Security- että Insurgent-tiimien varusteluun Varustus-valikossa seuraaviin aseisiin: – PF940-pistooli – Honey Badger‑konepistooli/-SBR – M870-haulikko – M4A1-rynnäkkökivääri – G3A3-taistelukivääri – Mk 14 EBR ‑tarkkuuskivääri. Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa. Ne voi lisätä pelisisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavan Varustus-valikon asekohtaisista Esteettinen-päivitysluokista. Tämä DLC sisältyy Year 1 Pass -kausikorttiin sekä Deluxe Edition- ja Gold Edition -versioihin.