Insurgency: Sandstorm - Ghillie Gear Set
Sulaudu yöhön Security-tiimin Ghillie-varustesarjalla. Sisältää kolme kosmeettista varustetta: – ghillie-lippahattu ja kuulokemikrofoni – ghillie-puvun yläosa ja taistelupaita – ghillie-puvun alaosa ja taisteluhousut. Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisten varusteiden kanssa. Ne voi lisätä pelinsisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavassa Mukauta-valikossa. Tämä DLC sisältyy Year 1 Pass -kausikorttiin sekä Deluxe Edition- ja Gold Edition -versioihin.