Insurgency: Sandstorm - Desert Veteran Weapon Skin Set
Osoita taistelukentän tuntemuksesi Desert Veteran ‑aseskinisarjan komistamana. Sisältää ulkoasut kuutta eri asetta varten. Desert Veteran ‑aseskinisarjan voi lisätä Varustelu-valikossa seuraaviin Security-ryhmittymän aseisiin: – Kiväärimies: VHS – Kiväärimies: G3A3 – Vyöryttäjä: KSG – Neuvonantaja: Vector – Konekiväärimies: M240B – Tarkka-ampuja: TAC-338 Nämä esineet avautuvat käyttöön pelinsisäisesti heti ostamisen yhteydessä ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisen varusteiden kanssa. Ne voi ottaa käyttöön pelinsisäisesti pelin päävalikon kautta avattavassa Mukautus-valikossa. Desert Veteran ‑aseskinisarja sisältyy Crisis-sarjapakettiin.