Insurgency: Sandstorm - Desert Hex Weapon Skin Set
Sulaudu hiekkadyyneihin Desert Hex ‑aseskinisarjalla. Nämä ulkoasut voi lisätä sekä Security- että Insurgent-tiimien varusteluun Varustus-valikossa seuraaviin aseisiin: – M16A4 (kiväärimies) – AUG A3 (kiväärimies) – MP7 (vyöryttäjä) – Tavor 7 (neuvonantaja) – Mk 18 CQBR (neuvonantaja) – M45-pistooli (kaikki luokat). Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa. Ne voi lisätä pelisisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavan Varustus-valikon asekohtaisista Esteettinen-päivitysluokista. Tämä DLC sisältyy Year 1 Pass -kausikorttiin sekä Deluxe Edition- ja Gold Edition -versioihin.