Insurgency: Sandstorm - Assault Pack
Assault-pakkaus avaa peliin kaksi uutta naamiota ja kaksi tuoretta aseskinisarjaa, joiden avulla pääset uuden pelivuoden pariin tyylikkäänä. Saat tämän pakkauksen heti palkinnoksi, kun ostat kakkosvuoden kausikortin. Assault-pakkaus sisältää seuraavan DLC-sisällön: – Vertex-naamio Insurgenteille – Mandible-naamio Securitylle – Two-Tone Green ‑aseskinisarja – Universal Digital ‑aseskinisarja Saat Assault-pakkauksen välittömästi palkinnoksi, kun ostat Insurgency: Sandstormin kakkosvuoden kausikortin. Valmistaudu uuden pelivuoden taktisiin ja toiminnantäytteisiin taisteluihin runsaalla kosmeettisella sisällöllä!