Instant Indie Collection: Vol. 1
"Hiiviskele salaperäisen PTi-laitoksen varjoissa Stealth Inc 2:ssa, tutki hylätyn avaruusaseman kolkkia palkitussa The Swapperissa ja hanki uusia ystäviä pulmatasohyppelyssä Thomas Was Alone. Tämä Instant Indie -paketti on täydellinen tapa aloittaa indie-peleihin tutustuminen Xboxilla. Se sisältää yli 20 tuntia tunnetuimpia ja pidetyimpiä konsoleille julkaistuista indie-peleistä. Tämän paketin sisältö: Stealth Inc 2 Thomas Was Alone The Swapper"