Inspector Gadget - MAD Time Party
Pahansuopa tohtori Claw ja hänen MAD-agenttinsa ovat ottaneet Metro Cityn haltuunsa. Kaupungin pelastamiseksi tarkastaja Gadgetin täytyy matkata aikakoneella menneisyyteen. Valitettavasti aikakoneeseen tulee vikaa ja Gadgetin esivanhemmat siirtyvät vahingossa nykypäivään. Tehtäväsi: Tutki Metro Cityä ja kerää kilpaa esivanhempien kanssa aikakoneen puuttuvia osia. Koneen korjaamiseen tarvittavat pultit saat pelaamalla minipelejä. Pelaa kolmea Gadgetin esivanhempaa vastaan voittaaksesi pultit itsellesi. Vieraile tunnetusta alkuperäisestä sarjasta tutuissa paikoissa, kohtaa hahmoja kuten päällikkö Quimby, Penny ja MAD-agentit, ja käytä tarkastajan monenmoisia vempaimia apunasi taisteluissa MAD-agentteja vastaan. Ominaisuudet - Lähde huikeaan seikkailuun, jossa pelaat legendaarisena tarkastaja Gadgetina ja pelastat Metro Cityn tohtori Claw'n kynsistä! - Tutki ikonista Metro Cityä ja suorita tehtäviä ja haasteita yksinpelitilassa. - Pelattavanasi on 16 hauskaa minipeliä, jotka perustuvat tarkastaja Gadget -maailmaan! - Pidä hauskaa yhdessä perheen ja ystävien kanssa moninpelitilassa. - Nauti mahtavasta soundtrackista, jonka on luonut Tanis Chalopin, tarkastaja Gadgetin luojan Jean Chalopinin tytär.