Insectoid Loneriding Mechranger Outfit For Switch
Yksi kuuma kesä Switch kyllästyi kuljeskelemaan samoja vanhoja katuja ja päätti lähteä skeittiretkelle. Ensimmäisenä hän koukkasi tietysti Citynetics-tehtaalle ja kävi hakemassa varaosia. Heti astuttuaan sisään palvelinhuoneeseen Switch kompastui, kaatui ja aiheutti oikosulun emolevyssään, mikä sai sen sekoilemaan ja näkemään robohallusinaatioita. Mechrangerina hän matkusti monien eri maailmojen halki ja näki asioiden todellisen luonteen. Hän kertoi tarinansa Raptorille ja selitti, että Rex oli Cityneticsin perustaja ja että tämä oli tehnyt Latchista kyborgin. Raptorin vastaus: "Mitä ihmettä sinä puhut, senkin paputölkki?"