Insane Robots
Taistele KUOLEMAAN asti tässä ainutlaatuisessa korttitaistelupelissä. Ota mittaa muista pelaajista intensiivisissä kaksinkamppailuissa. Johda robottikapinaa satunnaisesti generoiduilla selviytymisareenoilla. Kukista ilkeä robottidespootti eeppisessä yli 15 tunnin yksinpelikampanjassa. Insane Robots on korttitaistelua... HAKKEROIDUSSA muodossa! Ota 22 kortin pakka haltuusi ja kehitä omia strategioitasi kaksinpelissä, verkkokaksinpelissä ja yksinpelissä. HAKKEROI ja hyödynnä BUGEJA taistelun tuoksinassa. Käytä oveluuttasi kilpailijoiden päihittämiseen. Nouse tulostauluilla ylöspäin ja valloita robottimaailma! Taistele yli 46 erilaisen robotin kanssa viidessä vihamielisessä ympäristössä. Parantele katalia roboja pelin edetessä. Lähde vaaroja täynnä olevalle eeppiselle matkalle ja tutustu rappeutuvaan robottidystopiaan kahdeksan uudelleenpelattavissa olevan turnauksen kautta. Solvaa muita taistelun aikana. Tee kilpailijoistasi muusia!