Injustice: Gods Among Us
Games on Demand -version tukemat kielet ovat englanti, espanja, italia, portugali, puola, ranska, saksa, ja venäjä.Mitä jos suurimmista sankareistamme tulee suurin uhkamme? Injustice: Gods Among Us esittelee uuden, rohkean taistelupelien pelimaailman NetherRealm Studiosilta, Mortal Kombatin luojilta. Palkitun studion uusimmassa pelissä on tuore, syvällinen tarina ja hahmoina DC Comics -ikoneita, kuten Batman, Joker, Green Lantern, Flash, Superman ja Wonder Woman. Sankarit ja roistot aloittavat massiivisen, eeppisen taistelun maailmassa, jossa raja hyvän ja pahan välillä on hämärtynyt.