Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition on lisäys NetherRealm Studiosin uuteen ja rohkeaan taistelupelisarjaan. Tämä iskevä versio sisältää kuusi uutta pelattavaa hahmoa, yli 30 uutta mallia ja 60 uutta S.T.A.R. Lab -tehtävää. Palkitun studion uusimmassa pelissä on tuore, syvällinen tarina ja hahmoina DC Comics -ikoneita, kuten Batman, Joker, Green Lantern, Flash, Superman ja Wonder Woman. Sankarit ja roistot aloittavat massiivisen, eeppisen taistelun maailmassa, jossa raja hyvän ja pahan välillä on hämärtynyt.