Antaa 200 000 lähdekristallia ja ylimääräiset 125 000 lähdekristallia bonuksena. Lähdekristalleilla voidaan ostaa taistelijoille kosmeettisia ominaisuuksia, kuten ensi-iltakuoseja, erilaisia sävynmuuntajia hahmojen asuille ja muuta!