Antaa 100 000 lähdekristallia ja ylimääräiset 50 000 lähdekristallia bonuksena. Lähdekristalleilla voidaan ostaa taistelijoille kosmeettisia ominaisuuksia, kuten ensi-iltakuoseja, erilaisia sävynmuuntajia hahmojen asuille ja muuta!