Inertial Drift - Twilight Rivals Edition
Kiinnittäkää turvavyöt, täysin uusi sisältö luistaa Inertial Driftin päälle! Inertial Drift: Twilight Rivals Pack on täynnä uutta tarinasisältöä, tunnetun tuottajan 'Turbon' sekoittama sykähdyttävä Eurobeats-ääniraita, uusia autoja ja ratoja! Haasta 'Twilight Rivals' täysin uudessa tarinasisällössä - Kun 'Twilight Rivals' saapuu paikalle, he osoittautuvat nopeasti kovimmaksi haasteeksi, jonka olet kohdannut. Pulse-Racing Original Eurobeats Soundtrack - Upouusi alkuperäinen soundtrack, jonka on miksannut tunnettu tuottaja 'Turbo'! 4 täysin uutta, hurjasti yksilöllistä autoa - Jokainen ajoneuvo on täysin erilainen peto, jolla on ainutlaatuisia ominaisuuksia, jotka on hallittava. Hyppää ratin taakse ja yritä kesyttää Sport Hatchbackit, Coupet, Supercarit ja muut! 4 vaativaa rataa - Revi läpi neonväristen kaupunkien katujen, aja kilpaa maaseudun temppelikompleksien ympäri ja syöksy alas kiemurtelevia vuoristosolateitä. Translated with DeepL.com (free version)