Imperator: Rome - Heirs of Alexander Content Pack
Välimeren itäosan ja Aasian hellenistiset valtakunnat nousevat keskiöön tässä Imperator: Rome -pelin sisältöpaketissa. Heirs of Alexander antaa entistä paremman tuntuman tähän värikkääseen ja vaihtelevaan maisemaan, kun suuren valloittajan entiset kenraalit ja näiden jälkeläiset yrittävät nousta muinaismaailman tarunhohtoisimman valtiaan manttelinperijäksi. Imperator: Rome Heirs of Alexander -sisältöpaketin ominaisuuksia: ◾Ainutlaatuiset tehtäväpuut: uusia erikoistehtävätavoitteita Antigonidien imperiumille Anatoliassa, Seleukidien imperiumille Aasiassa, Ptolemaiosten imperiumille Egyptissä, Makedoniassa ja Traakiassa. ◾Yhteinen tehtäväpuu: Kaikki perilliset saavat käyttöönsä Diadokki-teemaiset tehtävätavoitteet. ◾Wonder Designer: Tällä uudella työkalulla pelaajat voivat laatia omia muokattuja monumentteja, jotka antavat bonuksia rakennusalueelle tai koko imperiumiin. ◾Uusia tapahtumia: Lukuisia historiallisia tapahtumia, jotka perustuvat Aleksanterin seuraajien perintöön. ◾Uusia jumaluuksia: hellenististen kuningaskuntien paikallisia jumalia ja jumalattaria. ◾Uusia aarteita: Tunnistettavia esineitä kreikkalaisen maailman eri kolkista. ◾Uutta musiikkia: kolme uutta musiikkikappaletta innostamaan perillisen valtakuntaasi.