Imp of the Sun
Imp of the Sun on ei-lineaarinen 2D-toimintatasohyppely, jossa yhdistyvät vauhdikkaat taistelut ja Perun inspiroiman upean maailman tutkiminen Andien valoisilta huipuilta syvälle Amazonin viidakoihin ja pidemmällekin. Hahmosi on Nin, auringon viimeisestä kipinästä luotu tulenhenki, joka lähetetään seikkailuun kukistamaan neljä portinvartijaa ja palauttamaan auringon voima, joka päättäisi ikuisen pimennyksen ennen kuin maailma syöksyy pimeyteen. Tee loppu ikuisesta pimennyksestä Satoja vuosia sitten neljä portinvartijaa varasti auringon voiman ja piilotti sen valtakunnan kaukaisiin kolkkiin. Ilman sitä elämä ei jatkua. Kuoleva aurinko luo viimeisestä kipinästään Ninin ja lähettää hänet seikkailuun valon ja tasapainon palauttamiseksi valtakuntaan. Käytä sisäistä tultasi Auringosta luotuna olentona sinulla on sen tulen voima hyppysissäsi. Hio taitojasi virtaviivaisessa pelissä, joka on suunniteltu sujuvaan liikkumiseen ja kombopohjaiseen taisteluun. Löydä uusia kykyjä ja kehity vahvemmaksi tutkiessasi auringon valtakuntaa neljän portinvartijan kukistamiseksi. Perun inspiroima upea maailma Tutki valtakunnan jokainen kolkka Andien valoisilta huipuilta Amazonin viidakoihin ja kuivista aavikoista alamaailman synkkiin syvyyksiin. Jokainen alue ja olento on piirretty huolella käsin aikoinaan Perussa eläneiden ja sitä hallinneiden kansojen muistoa kunnioittaen. Tutki, kerää ja opi Esi-isämme kirjoittivat historiaansa quipuihin. Kerää quipuja, joissa kerrotaan ikuisen pimennyksen tarina, ja Andien kulttuurien aitoihin esineisiin perustuvia ainutlaatuisia kätkettyjä esineitä. Tutki auringon valtakuntaa ja kukista ainutlaatuiset, haastavat pääviholliset haluamassasi järjestyksessä. Jokaisella niistä on omat monimutkaiset pelimekaniikkansa ja tarinansa.